Sunday, September 8, 2024

FILM BY THE SEA

Aanvankelijk heeft dit festival niets met Rotary te maken. Maar toch ook wel. Een van de sponsoren is medeclublid Ton van RC Vlissingen. Ieder jaar nodigt hij zijn relaties uit op de eerste zondag van Film by the Sea. Voor mij heel erg fijn om een stuk of 15 clubgenoten weer te ontmoeten. Mijn club komt samen op maandagavond. Helaas veel andere clubs in mijn district ook... Dat betekent dat mijn fellows wekelijks niet zie.

Kijk: om nu te zeggen dat je naar Vlissingen moet komen voor een hele ontroerende film... Dat is wat gevraagd (Vlissingen is namelijk heel ver weg). De première van 'En Fanfare' tijdens Ton's dag hakte er bij iedereen in. Dus als deze film ergens in de buurt wordt geprogrammeerd: ik raad 'm aan. Vrijwel iedereen die ik nadien sprak, moest huilen. Dan gaat het het ergens over.

Een hele unieke aanvulling op deze dag was de aanwezigheid van een aantal lieve, mysterieuze vrouwen. Zij observeerden, spraken de gasten aan en deelden at random complimenten uit in de vorm van en handgeschreven kaart met een hele intieme karakterbeschrijving, een soort 'portret' in woorden. 

Ik beloof in de clubbezoeken waardevolle dingen te delen. Dit is er eentje https://complimentenmakers.nl/
Mocht je binnen je bedrijfsevent, familiefeest of in je club een verrassende met-andere-ogen-durven-kijken willen? Kijk op hun website.

In ieder geval voldeed mijn geschreven portret aan de drive die ik dit gouverneursjaar wil delen!




No comments:

Post a Comment