Saturday, July 6, 2024

Over de afbeelding hierboven: de verrassende onbewuste overeenkomst voor degene die het wil zien en met andere ogen durft te kijken. De tekening is gemaakt tijdens de Pre-PETS door het dochtertje van een van de inkomend voorzitters. Hij had geen oppas, dus ze kwam mee. Ik heb haar een groot vel, potloden en krijt gegeven. Twee uur lang was ze heerlijk bezig en we vernamen nauwelijks dat ze er was. Het resultaat bleef achter in mijn atelier en Anna kan niet geweten hebben van onze World President Stephanie Urchick heeft bedacht. Ik zag in haar tekening het logo van ons jaar: the Magic of Rotary.



Ergens moet je beginnen met schrijven. 1 Juli lag voor de hand, maar niets deze dag refereerde aan de start van mijn gouverneursjaar. Ik kan vertellen dat we een boeiende vocational-avond in onze eigen club beleefden waar we in groepjes met een aantal dilemma's moesten dealen. Zeer waardevol en ik kan het iedere club aanraden. Je wordt gedwongen om met verschillende ogen te kijken en al pratend, onderzoekend, filosoferend met elkaar zaken, feiten, emoties en visies af te wegen. We hebben in ons district een sterk, deskundig en inspirerend vocational-team, dus laat je inspireren. District Vocational Commissie (rotary.nl)

Maar dan: de officiële gouverneurswissel! Op 5 juli combineerden we deze met de voorzitterswissel in mijn eigen club RC Vlissingen. 

Nu is het echt en nu begin ik met dit blog. 




No comments:

Post a Comment