Wednesday, September 4, 2024

CLUBBEZOEK RC OOSTBURG

Deze club viert dit jaar hun 70e verjaardag. En wat een mooi idee: er wordt 70 x € 250,- beschikbaar gesteld aan goede doelen die de leden zelf mogen aangeven.

Nog meer leuk nieuws: de Lange Strange Tocht staat op nummer 6 in de top 10 van de mooiste wandelroutes in Nederland! https://www.nationalgeographic.nl/reizen/a61925382/mooiste-wandelroutes-nederland
 
Nu had ik de club in een van mijn vorige blogs al de hemel in geprezen vanwege het succes van de Lange Strange Tocht; vanavond was ik deelgenoot van een grondige evaluatie van het evenement. Punt voor punt kwamen alle items langs en iedereen was betrokken bij de mogelijke verbeterpunten, toekomstvisie en practical jokes. Wederom een staaltje saamhorigheid!

En natuurlijk hoor je ook de leuke anekdotes: tijdens een van de vorige edities LST bleek de partij gladiolen afgekeurd voor uitgifte. Er werden op dezelfde dag nog nieuwe bezorgd; gelukkig! Maar wat te doen met de 2000 afgedankte exemplaren? Iemand zei: "Ik ben door alle drukte vergeten om iets voor mijn vrouw haar verjaardag te kopen. Ik regel een aanhanger en zet al die gladiolen thuis op de stoep!"

Aldus geschiedde.

Dankjewel RC Oostburg voor deze gezellige en informatieve avond!


Mijn assistent-gouverneur Johan (links) maakt altijd leuke foto's! Wij samen met de voorzitter Theo.







No comments:

Post a Comment